Ramlade ner

Jag hann fixa massa medans Oliwer sov förut. Jag fixade med de nya blommorna jag köpte och jag planterade om några blommor.

Oliwer ramlade ner från soffan förut, han låg i soffan själv (Som han brukar), jag gick ut i köket och sen hör jag en duns. Han måste rullat ner över kanten! Tur att det inte e så högt och att vi har en matta under. Men så himla rädd jag blev!!! Min lilla prins! Han fick ett märke i pannan och efter lite tröstande satt han och skrattade i mitt knä. Hoppas verkligen inte att det har hänt något inne i hans lilla kropp!!!!

Nu ska vi ut o gå me Zelda.

Oliwer längtar efter sin pappa!
Jag längtar efter min Darling!

Postat av: Agnieszka

Okej, jo jag har växt väldigt mkt väldigt snabbt, men så är det tydligen med andra barnet har jag hört=)

Ha en bra dag!

2008-09-08 @ 20:50:28
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du behöver INTE vara orolig, Linus har tom trillat ner för en trappa hemma hos mina föräldrar när han gick i sin gåstol. Dom klarar mer än vad man tror. O dessutom så ska ingen dömma en för att barnen slår sig lite, det hör ju till :) Oliwer blev nog mest chockad ska du se, ingen skada skedd :) Du verkar vara en toppen bra Mamma <3 Kramar sofi

2008-09-11 @ 21:11:14
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0