Veckan

Jag hinner inte med. Veckorna går alldeles för snabbt.

Sen i söndags kväll har jag varit förkyld. 

Jag var hemma från skolan i måndags pga feber och förkyld. Tisdag och framåt har jag såklart varit i skolan ändå. 

Vi hade redovisning inför klassen i torsdags. Jag skulle prata om enkelriktad väg i 5min. 

Det gick bra. Jag sa det jag skulle och pratade i ca 5min. Jag ritade upp två olika korsningar på tavlan oxå. 

Jag kände att min röst inte riktigt höll, men klasskompisarna och läraren var väldigt nöjda med mig :) 

Vi har kört lite i skolan i veckan oxå. Vi körde körlektioner på låtsas och det gick bra. Det är svårt att försöka lära någon -som redan har körkort- att köra bil.

Det är även svårt att vara elev och enbart göra som läraren säger- när man vet att man borde göra något annat.

Men det funkar bra. Det är jätteroligt och jag känner att jag har valt rätt. Jag känner att jag är på banan och har gjort så mycket som jag ska ha gjort just nu.


Idag ska kidsen ha ett litet minikalas på Busiz. Eftersom ingen av dem hade kalas när dem fyllde år så får dem ha det nu istället. 

Tjing tjing!





Postat av: Mamma och Mormor

Älskade lilla prinsessan <3 <3 <3

2014-09-28 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0