Klockrent!

Alla har nog någon gång gått och suktat efter nåt fint plagg i nån affär. Ett sånt plagg som man blir "kär" i och man inte kan släppa.
 
Sen när just det plagget är på rea och man blir överlycklig och märker att det bara finns ett par kvar, och att det är en storlek för litet. Vad gör man då?
 
Jag köpte just det paret med jeans och tänkte att dem kommer jag i någon gång i framtiden. När jag köpte dem kunde jag knappt knäppa knappen. Det gick, om man la sig ner på sängen och drog in magen. Dock så kunde man inte andas då, men det struntade jag i.
 
Idag kom jag på att jag hade dem i garderoben, plockade fram dem och provade dem. De satt helt perfekt!!
 
 
Att knäppa dem var inget problem alls och de satt hur bra som helst!!
 
Åh vad härligt det är när man märker att allt slit faktiskt ger resultat!
 
Det här kan jag leva på i flera dagar, det kan jag lova er!
 

Postat av: mamma och mormor

Vad härligt att allt ditt slit ger så bra resultat! Du är duktig du!!!
Kram!!

2014-03-03 @ 18:02:09
Postat av: Elin - Livat på torpet

Bra jobbat!! Heja dig :)

2014-03-03 @ 22:24:12
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: lina

fina jeans =) o kul när man kommer i dom o äntligen få använda sina kläder

2014-03-04 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0