Dagarna går

Hej finingar!!

Ok vad fort dagarna går, jag hinner inte med. 

Förra veckan "jagade" vi km i #lifestylebymrr. Jag fick ihop 76,73km. Jag är jättenöjd! Jag vann inte tävlingen, men jag vann 76,73km i benen och jag lyckades springa 5km utan att stanna. Det är en stor vinst för mig :)


Vad händer annars?

Towa har feber. Igen. Jag hoppas att det "bara" är nya dagisbaciller. Hon har varit sjuk ganska mycket och jag tycker inte att det är speciellt roligt. Hon förtjänar så mycket bättre. Den glada och positiva tjej som hon är ska få utlopp för sina kreativa påhitt. Inte ligga på soffan och stirra ut i tomma intet med hög feber.



Idag ska barnen vara hemma med sin pappa. Jag ska ut på äventyr :)

Kramar till er! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0