Borta bra...

Men hemma bäst? 

Under den här veckan har jag fått så mycket information. Så mycket bra info om så mycket olika saker. Jösses!

Men ni tror väl inte att jag bara har pluggat??

Neeee!!

Jag bjuder självklart på några bilder från Runö.


Det fanns ett jättemysigt naturreservat. Från rummet och runt blev det ca 2,5km. En lagom promenad innan middagen :)


När man hade lite tid över kunde man slappa i poolen. Inne i grottan var det bubbelpool och det fanns så man kunde sätta igång starka strålar så det blev lite fart på vattnet.

Vi spenderade en stund i bastun (herrarnas) efter badet :)



Igår var jag helt ensam på gymmet. Trots att vi bara var där tre nätter så gymmade jag två gånger och gick runt naturreservatet två ggr.


Igårkväll så var det trerätters. Mmm vilken meny! Hela veckan har det varit kanonbra mat! Tummen upp!

Om jag åt efterrätten? Ja det gjorde jag faktiskt. Jag njöt riktigt ordentligt av den, den var jättegod och jättefräsch! 


Utsikten från mitt rum var helt okej. Havsutsikt och bra väder. Tackarrr :)

Jag har skrattat så jag har gråtit, skrivit så jag har fått kramp i handen samt varit nattlig chaffis till McD inne i Åkersberga- vilken bra vecka!


En annan bra sak med den här veckan är några roliga mail:


Jag har vunnit en kryssning med TallinkSilja, en löparjacka i mitt favvomärke Röhnisch och nya filmen Turbo :)

Här snackar vi jackpot!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0