Avicii

Jag måste bara berätta om en sjukt nice händelse!

I förrgår satt jag och beklagade mig över att alla skulle åka och titta på Avicii i Tele2arena i Sthlm.

Dagen efter (alltså igår-lördag) var det en tjej som sålde två st biljetter till just Avicii på en köp/säljsida på Facebook. Hon började med 500kr eller bud.
Ingen skrev nåt. Hon sänkte och skrev bara "bud?".
Ingen svarade. Tillslut skrev hon "bortskänkes, först till kvarn!"

Gissa om jag skrev "jag tar dem gärna!!"

Så på bara en kort stund ändrades lördagskvällens planer radikalt. 

Jag fick med mig Annelie upp till Sthlm, parkerade bilen i Alvik (av alla ställen) och tog tunnelbana in.





Jag säger bara WOOOOOW! Vilken konsert! 
Världens största disco! 40.000 pers stod upp, sjöng med och dansade. Som alla dansade! Ljussättningen var oxå helt grym.

Jaa jösses!

Ibland har man sån jäkla tur!!

Jag ville bara säga det :)

PUSS på er <3


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Låter härligt!

Svar: Att det var! Helt amazing!! 👍
SoffiZ

2014-03-03 @ 09:25:33
URL: http://agnieszka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0