Asså SÅ nöjd!

Jaa jag är så nöjd. Helt galet nöjd.

Som jag skrev häromdagen så klarade jag att springa 5km utan att stanna. Första gången i mitt liv. 

Idag gjorde jag det igen. Jag inte bara sprang 5km, jag fixade det på en bättre tid. Ja, idag var det på löpband, men jag klarade det.

Imorgon ska jag testa att springa på ännu bättre tid :) 

Det känns som att en helt "omöjlig" spärr har släppt och nu känns det mindre och mindre jobbigt för varje gång. 

Dock så är jag lite besviken på mig själv. Jag missade att ta kort på displayen. Haha vilket j*la nybörjarmisstag. Jag som är sån blogg och instagramnörd. Inte okej. 

Jaja, skadan är skedd och jag får bjuda på en annan bild istället :)


Nu tänker jag somna alldeles strax. Imorgonbitti ska jag kika in frukostbuffén och hoppas att det finns något bra att välja på som funkar i min diet :)

Sov gott :)

Postat av: Karin

Bra jobbat gumman :) Skönt med några dagar borta. Vad är det för kurs? Kramar

2014-03-25 @ 14:16:50
URL: http://onelifetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0