60pass

Hej Godingar!

Jag tänkte att jag skulle bjuda på ett litet inlägg så här på kvällskvisten :)

Idag var jag på utbildning i några timmar. Jag promenerade dit och sen promenerade jag hem efteråt. Jag hämtade Zelda och sen gick vi en sväng :)


Vi var hemma och drack lite kaffe och sen åkte Darlingen och kidsen iväg till Oliwers innebandyträning. När de åkte iväg så åkte jag till gymmet. Det blev 5km intervaller och sen 1h multipass. 

Summan av kardemumman blev ca 17km pw/löp plus styrka. Det känns jätteskönt och jag har klarat av 60 träningspass under 2014 :)


Imorgon står zumba och intensiv vattenträning på schemat. Får se om jag hinner med något annat oxå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0