5km

Igår klarade jag något som jag har sett som i stort sett omöjligt. Jag sprang (joggade) 5km! 

Det är verkligen hur stort som helst för mig! 

När jag började med mina powerwalks och små löprundor så orkade jag ca 1km. Jag har ökat sakta men säkert och igår gick det hur bra som helst. 
Jag kände att jag hade massor att ge och när jag kom till 3.8km så kände jag att 5km skulle inte vara några problem. 


Det är en helt underbar gräns för mig att äntligen spräcka. Sen att det gick så bra hela rundan och jag kände att jag hade mer att ge gör att jag känner att det verkligen går åt rätt håll.

Jag sitter och ler nu när jag skriver det här och tänker tillbaka på gårdagens runda :)


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Duktig du är, superglad för din skull!

kramar

2014-03-13 @ 09:17:11
URL: http://agnieszka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0