Motiverad

Jösses så trött och omotiverad jag var igår. Tre dagars jobb tog ut sin rätt. Tidiga mornar och få timmars sömn. Eftersom att jag alltid börjar jobba 4:30 eller 5 så är det viktigt att man somnar skapligt på kvällen, oftast har jag svårt att somna. Vissa nätter sover jag inget alls.

Igårkväll ville jag verkligen ut. Problemet var att jag ville inte gå ut själv. (Zelda räknas inte)

Jag frågade mina "vanliga" pw-kompisar, men ingen hade tid/lust.

Det slutade med att jag stannade kvar i soffan. Vekling? Ja.


Imorse vaknade jag ganska skapligt, ställde mig på vågen och såg att den visade minus! Yeey!

Snacka om motivation!!

På med kläder och ut! Först en sväng med Zelda och sen lämnade jag in henne och fick med mig Towa istället.



Vi gick till hamnen, lekte en stund och gick hem igen. Totalt blev det ca 7km :)

Idag blir en bra dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0