Vagnväska

Minns ni på 90talet, då hade nästan alla en nätkasse på vagnen. Otroligt smidig shoppingutrymme.
 
Jag har haft några olika skötväskor sen jag fick barn och sen jag köpte Towas brio race har jag saknat någon ficka att lägga saker i. Oliwer hade en Emmaljunga scooter och i suffletten på den fanns det en ficka som man kunde lägga massor av bra att ha saker i. 
 
Brio race har inte så och det är lite negativt. 
 
Häromdagen fick jag hem en vagnväska från Mammashop. Den passar perfekt på briovagnen och är jättesnygg!
 



Man får plats med jättemycket saker i väskan och den har ett fack att lägga telefonen i.
 
Det finns både axelrem och kardborrband som man kan fästa väskan med på vagnen. Kanonbra! Sen är det dragkedja på väskan. En kanonväska/påse och jag tänker låta den sitta fast på vagnen hela tiden.
 
Den finns i flera färger och ni hittar dem hos Mammashop :)

Postat av: lina

kan man ha mkt saker i väskan eller blir det för tung o den lossnar från vagnen
tex om man är i affären o handlar lite mjölk o dyl?
=)

2014-03-04 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0