Träningen

Hej alla glada ;)
 
Jag tänkte uppdatera lite om hur min träning går.
 
Det går kanonbra! 
Vi har snart avverkat tre veckor av Lifestyle by MRR. Dieten funkar kanonbra och jag sköter (nästan) all gymträning.
 
Hittills i år har jag gjort 51 träningspass :) Den utmaningen heter #365pass dvs 365pass på ett år. Om jag kör 300pass det här året är jag nöjd :)
 

Ikväll står det intensivt vattenpass på schemat :) jag tänkte hinna gymma lite innan oxå :) woop woop!!
 
Hur går det för er andra? 
 
PUSS



Postat av: Sofie

Hej! Vad duktig du är som håller igång så bra med både träning och kost!

Läste här under att dina barn hade tyckte om disney on ice, vad roligt:-) Mina tyckte med det var roligt men de tappade intresset/orken där i slutet.

Ska se till och bli bättre på att kommentera här i fortsättningen:-)

Kram Sofie

2014-02-27 @ 12:51:37
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Elin - Livat på torpet

Shit vad du ligger i och är duktig! Eller nä, du är inte bara duktig, du är GRYM! :)

Svar: Tack snälla! ❤️
SoffiZ

2014-02-27 @ 14:20:43
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0