Sova

Åh vad jag längtar efter den natten när jag kommer kunna sova 8-9 timmar sammanhängande, utan att vakna.

Sen jag var gravid och fick barn så vaknar jag av minsta lilla ljud. Även om jag är ledig dagen efter så vaknar jag flera gånger under natten. 

Det tär som fasen på min kropp. Jag känner mig aldrig riktigt utsövd när jag vaknar.

Inatt kom Oliwer in till oss. Han har legat och sparkats och grejat hela natten. Är det ingen unge som kommer in så vaknar jag av att något djur går runt, eller så är det ljudligt utanför. 

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag antar att jag får ta en sväng till en läkare snart som får skriva ut någon form av sömntabletter till mig, för det här funkar inte. Dock så vågar jag inte ta några sömntabletter innan jag ska jobba för jag är rädd att försova mig.

Nä det är inte lätt det där. Är det någon av er som har samma problem?

Kramar 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0