Otroligt irriterande

Idag är jag hemma och vabbar, Ja, nu igen, Towa har dragit ca 2-3 vabdagar varje månad och Oliwer är inte så långt efter. Nu har de ju en ny förskola och därmed nya baciller.
 
Jag fick ett samtal från förskolan igår om att Towa hade kräkts. Jippi. Som tur är så äter hon normalt nu och har inte kräkts sen dess, så nu håller vi tummarna för att det "bara" var den spyan som kom på dagis.
 
 
Eftersom att Darlingen jobbar 7-19 idag så blir det sen träning för mig ikväll.
 
Jag tänkte att jag skulle vara hurtig imorse så igårkväll satte jag klockan på 4:39. Tanken var 5km innan Darlingen skulle åka till jobbet.
 
Dock så har jag någon slags spärr i huvudet. När jag jobbar så går jag alltid upp runt den tiden och har alltid jättesvårt att somna.
 
Det betyder att jag sover kanske 1-2 timmar nätterna innan jag jobbar. 1-2 timmar sömn (om det är en bra natt- om jag somnar över huvudtaget) Sen jobba 9-12 timmar på det kan ju vem som helst räkna ut att det är obra.
 
Jag trodde inte att det skulle bli några problem för mig att somna igårkväll, men där hade jag fel.
 
Jag låg och vred på mig i ca 2 timmar. Jag kände en otrolig ångest över att klockan skulle ringa 4:39. När jag väl stängde av alarmet så somnade jag på en sekund.
 
Vilken otrolig spärr jag har i mitt huvud. Det är inte roligt alls. Det hade varit så skönt att tagit 5km imorse och sen kommit hem och vilat en stund och sen ätit frukost. Men nä. Jävla huvudspöken.
 
 
Idag är det en lugn och skön vabdag med tv-tittande och måla i målarbok.
 
Ikväll blir det träning!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0