Röhnisch event

I torsdagskväll var det dags för Röhnisch och The Baby Network event.
 
Jag mötte upp finaste Sofie och knallade dit. Eventet ägde rum i Röhnischbutiken på Norrlandsgatan.
 
 
 
Jag har en förkärlek till Röhnisch och min träningsgarderob består till stor del av Röhnischkläder.
Det är en härlig blandning av klara och fräscha färger. Det passar mig alldeles utmärkt. Kläderna har en underbar passform och man känner sig väldigt snygg i dem.
 
Det var ett trevligt event och man fick en fin goodiebag :)
 
Tack för att vi fick komma :)
 

Postat av: Elin - Livat på torpet

Men så roliga events du springer på hela tiden! Tycker att dom får dra ihop nåt sånt lite närmare mig också snart ;)
Kram

Svar: Du får flytta hit Elin :)
SoffiZ

2013-10-08 @ 09:33:21
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Tror du att jag kan packa med mig hela torpet på nåt vis? ;)

Svar: Absolut :)
SoffiZ

2013-10-08 @ 13:49:31
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0