Mammamingel 2013 Norrköping

Igår efter speedwaykörningen åkte jag hem och bytte om för att fortsätta ner till Norrköping.




Jag kom fram ganska exakt 18:00 (dvs jag missade alla företagen som var utställare- det var ett medvetet val)

Jag mötte Ewa och Anna och pratade lite skit. Ganska snabbt ropade någon att middagen var färdig att servera.



Mina bordskamrater, Ewa, Solan och marie-Louise :)

Maten var riktigt god men det var lite snålt att man bara fick en kopp kaffe (för en kaffenörd som mig så behövs det mer än en kopp)

Sen började väntan. Det var ca en miljon vinster som skulle delas ut och det blev väldigt långsamt att bara sitta.

Det var tre st föreläsare; Maywor som pratade om sex och sexleksaker, Catarina Hurtig som pratade om livet som hovrepporter och en tjej som bloggar på föräldrar fitness.

Jag tycker att det var intressanta ämnen men det blev långdraget och klockan blev mer och mer.









Det var inga dåliga goodiebags som vi fick med oss hem. Hela 6 st!



Alla fick med sig en mängd vinster oxå. Jättefina saker.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0