En vän på vägen

Igårmorse när jag åkte till jobbet så dök det upp en vän på vägen.



Den kom upp på vägen några meter framför bilen lagom så jag hann reagera och saktade in. Grisen gick över vägen, ner i diket på andra sidan och fortsatte in i skogen. Jag stannade bilen och tittade in i skogen efter den. Där inne i skogen stod den och tittade ut mot vägen. Vi fick ögonkontakt en stund innan den vände och fortsatte in i skogen och försvann.

Jag måste erkänna att jag tycker att det är fascinerande med vilda djur och att vi har dem så nära inpå. När man sitter i bilen och tittar ut så är man ju säker även om de skulle vara på dåligt humör :).

Det gjorde min morgon aningen bättre :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0