Didrikson

Idag har vi besökt Jaktmässan på Elmia i Jönköping.

Vi åt älgwrap och viltburgare- Jättegott! Vi tittade när Leif Mannerström lagade mat och vi fyndade massor av saker.





Mitt absolut bästa fynd blev en Didrikson skaljacka i en underbar lila nyans. Ynka 500kr(ord 1399kr). Helt klart ett kanonköp!

När vi gick runt och tittade kom två tjejer fram till mig och bjöd in mig på en liten vip-grej. Det var enbart för tjejer. Tanken var att få tjejer att bli mer intresserade av jakt samt att träffa andra tjejer med samma intresse.



Jag gick dit en sväng. Det var jättetrevligt. Det bjöds på vin, snittar och annat tilltugg och de berättade lite olika jakthistorier.

Nu är vi på väg hem efter en bra dag :)

Stort tack till Sara och Johan för att ni passade barnen idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0