Bloggminglet 2013 (bildbomb)

Förra helgen var jag och massor med tjejer iväg på Bloggminglet på Vildmarkshotellet i Kolmården.
 
 
Vi började med ett wigglekartrace samtidigt som vi åt frukt och drack juice :)
 
 
 
Lunchen bestod av en god köttgryta och potatismos. Mumma!!! :)
 
 
 
Det var en del företag på plats samt en del föreläsningar.
 
 
 
Behöver jag säga att det var väldigt lyxigt eftermiddagsfika? Jag kan passa på att tillägga att jag fick en speciell "allergitallrik" för att jag är nötallergiker. Dock var jag inte allergisk mot något av det som stod på bordet, men jag är jätteglad att de tog alla allergier på allvar!
 
 
 
Catarina Hurtig och Tilde Fröling var dagens konferencierer. De gjorde ett jättebra jobb!
 
 
 
Tjejerna i Mgroup har roligt när de jobbar, det märks både på dem och på hela eventet!
 
 
 
Jag passade på att ta några bilder på några fina tjejer i motljus :) Ja, även jag hamnade visst på nån bild där ;)
 
 
 
Jag fick ta några kändibilder på Emelie. Först med Tilde och sen med Catarina :)
 
 
 
Vi hann även med spaavdelningen en sväng. ÅH så underbart! Jag skulle kunna spenderat massor med tid där, men jag hade lite bråttom iväg till spraytan.
 
 
 
Det var en härlig middag. Gott kött (eeeh biff? hihi) och lagom stora portioner. Det var mycket skratt och gott vin :)
 
 
 
Nina och jag lekte lite med kameran och ljuset.
 
 
 
Lite fest i hytten innan discot. Anja, Agnieszka, Jenny och jag :)
 
 
 
Frukostbuffé! I LOVE!
 
 
 
Som vanligt när Mgroup anordnar något så var det en grym godiebag. Eller en? Det var en hel hög med goodiebags!
 
 
 
Jag fick en finfin vinst. Det är en världskarta från Oscar och Ellen. Den är gjord i tyg och har massor med figurer och flaggor som man fäster med kardborre. Det kommer att bli kanonbra att hänga upp och lära sig var allt finns :)
 
 
Jag bodde tillsammans med Annika, Jenny och Emelie och vi passade på att ta en gruppbild. Fotografen heter Cecilia Engvall :)
 
 
 
 
Stort tack Mgroup och alla fina tjejer för ett härligt dygn på Vildmarkshotellet!!
Jag längtar redan till nästa event :)

Postat av: JUNITJEJ

Åh, vad roligt med bloggmingel! Jag har aldrig träffat några andra bloggare.

Svar: Du får boka in lite roliga event :)
SoffiZ

2013-03-30 @ 20:32:36
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Millan - två små och mamma mu

Så himla kul det verkar ha varit :) Bokar man själv, eller blir man inbjuden?

Svar: Vissa event blir man inbjuden till och vissa bokar man själv.
SoffiZ

2013-04-03 @ 19:37:04
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0