Ekar det?

Oj vad det ekar här inne. Betyder det att det är semester och att alla faktiskt har andra intressen än att bara blogga och kommentera? :)









Vi lever och har det bra. Jag umgås med mina barn och mina vänner så ofta jag kan.

Dagarna går alldeles för snabbt. Imorgon fyller Oliwer 5år! Helt galet! :)

Postat av: micaela-mamma till Måns

trevlig semester

2013-07-06 @ 19:35:12
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: Anonym

Är inne och kikar :) Hoppas du har en bra semester! Snart dags för mig! :)

2013-07-06 @ 23:47:37
Postat av: Anonym

Stod ju att jag var anonym, det är jag icke. Det var jag som skickade förra :)

Svar: Vem är du då? Det står fortfarande bara anonym ;)
SoffiZ

2013-07-06 @ 23:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0