Blodgivare

Igår lämnade jag blod. Det var min 17e tappning och jag har lämnat blod i totalt åtta år. Pga graviditeter och amning så har jag haft lite uppehåll, men annars har jag varit en trogen blodgivare.




Det har kommit glas med tre bloddroppar på. Tidigare har jag samlat på den förra kollektionen med en droppe, men nu ska jag börja samla på den här sorten :)

Lämnar du blod? Om du inte gör det tycker jag att du ska tänka om. Tänk så viktigt det är att det finns blod. Tänk om du eller någon i din närhet drabbas och behöver blod.

Kika in på geblod.nu :)

Postat av: Sara - mamma till Hugo

Jag har funderat på det så många gånger, men när jag såg inlägget på instagram som du gjorde igår så gick jag in och läste om det och tänker ringa och anmäla mig :)

2013-07-11 @ 18:46:46
URL: http://elmeshult.wordpress.com
Postat av: Bea

Alla som vill lämna blod får ju inte göra det heller. Jag lämnade blod förr men får inte göra det längre på grund av sämre värden sen jag åkte en kronisk sjukdom :(.

2013-07-19 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0