Vabhelg

När jag skulle hämta barnen på förskolan i fredags så fick jag hem en magsjuk dotter :/.

Jag ringde jobbet och talade om att jag vabbar i helgen.

På natten kräktes Towa ner sin säng. Två gånger. Jag satt med henne vid toastolen i två timmar medans hon hulkade och hennes lilla mage blev mer och mer tom :/. När hon äntligen hade spytt färdigt och somnat så var det Oliwers tur. Han vaknade och gick till toan och kräktes. Sen kom han och la sig igen (i vår säng). När jag vaknade vid 6 tiden hade han kräkts i vår säng oxå :/.

Trots att båda barnen kräktes under natten så var de otroligt pigga under lördagen.

Idag gick Towa och hämtade sin jacka och ett par skor- jag tog det som att hon ville gå ut en sväng. Vi klädde på oss och tog med hundarna ut på en runda :)



Idag är båda barnen galet pigga men eftersom att det inte har gått 48 timmar sen de kräktes så kan vi inte hitta på så mycket mer än att leka hemma :).

Har ni drabbats av Magsjukan? Hur länge har ni haft den?

Kramar!! :)


Postat av: Mamma och Mormor

Skönt att båda barnen är pigga igen, magsjuka är pest!!!
Kram!

2013-02-10 @ 12:31:19
Postat av: Fröken M - Vinn en barntallrik från Silly !

Stackare !! magsjuka är ingen lek !! Vi hade det precis innan jul - hela familjen och jag kan säga att DÅ var jag glad över att vi har två badrum !! ;)
Nu hoppas jag dock att det ska vara över för er del och att vi slipper undan. Jag har varken tid eller lust att vabba mer nu på ett tag !! kramar

2013-02-10 @ 13:54:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: 2barnsmorsan

Fy så trist med magsjuka :( Vi har än så längw klarat oss.... men man bara väntar på att det ska komma!
kramar

2013-02-10 @ 21:21:38
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: Tezz

Vi har haft, Albin o Ellen har haft det!! Ellen blev sjuk nu natten till lördag o Albin va för ett tag sen!! Jag har klarat mig o Robin med!! Skönt de iaf!

2013-02-10 @ 22:22:55
URL: http://tezz87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0