Underbar kväll!

Åh vilken underbar kväll vi har haft!!



Kvällen började med ett glas vin och ett bad.



När vi hade gjort oss i ordning promenerade vi iväg mot Lisebergsområdet. Vi tog oss en varsin rulle (kebab &kyckling) innan vi gick in och hittade var vi skulle sitta.



Kvällens evenemang bestod av After Dark på utestället Rondo.

Åh vad underbara de är. Christer Lindarw och Babbsan. Jag älskar dem!

När det var slut gick vi en sväng till avenyn och tog oss lite dricka (vin till mig och öl till Darlingen). När vi hade druckit upp promenerade vi tillbaka till hotellet igen.

Nu ligger vi i sängen. Jag ser verkligen fram emot att sova länge imorgon och att få äta hotellfrukost!!! :)

Jag saknar barnen, men vet att de har det jättebra hos Mormor och Morfar :)


God natt finingar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0