Helg!

Det är en otroligt skön känsla när man slutar kl 13:00 på torsdagen och man vet att man är ledig ända tills kl 4:30 på måndag.

Långhelg med andra ord :)



När jag hade hämtat barnen och utfodrat dem med mellis så städade jag köket lite. Torkade och plockade undan. Härligt!

Nu ska jag nog lyxa till det med en stunds vila ( Darlingen slutade oxå tidigt idag!) Sen ska jag nog åka till återvinningen en sväng med massa skräp :)

Imorgon åker vi till Göteborg :D
Yeey!! :)


Postat av: Marie-Louise

Vad skönt att du är långledig nu, det behöver man vara ibland. Ha en riktigt mysig vistelse i Göteborg, ta hand om varandra ordentligt <3 Kram

2013-02-14 @ 22:21:14
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0