Skrytinlägg

VARNING! Känsliga läsare varnas.

I det här inlägget tänker jag skryta.

Som ni vet har jag tränat väldigt mycket de sista månaderna. Främst har jag varit ute på powerwalks. Jag vet inte hur många km det har blivit under de senaste månaderna.

Idag kände jag att jag hade mycket energi (trots att jag har jobbat tre morgonpass på raken)

Jag bytte om och gick ut med Zelda. Det blev ca 2,5km.

Jag åkte till gymmet och hoppade upp på bandet. Jag tänkte att jag skulle testa att springa 1km. Det bara rasslade till och helt plötsligt hade jag sprungit 3km!

Jag vet inte om jag någonsin (i hela mitt liv) har sprungit 3km utan att stanna.

Anledningen att jag stannade nu var främst att jag tröttnade...




Vi körde plankan (2min), armar, rygg, mage och avslutade med rodd :)

Det gick så galet bra och jag är så himla stolt över mig själv!





3km kanske låter jättelite för er, men för mig var det ett galet stort steg och jag är verkligen jättestolt!

Jag är på gång!! :)

Postat av: Elin - Livat på torpet

Du har all rätt i världen att skryta! du är ju grym :) Själv försöker jag hitta åt energin till promenader. Har blivit en förslappad soffpotatis ;)
Kram

Svar: Tack snälla!! Det är bara att variera rundorna och bege sig ut. SÅ skönt efteråt! :)
Kraam
SoffiZ

2013-12-06 @ 08:12:36
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Du är skitduktig. Skryt på du bara :-)

Svar: Tack snälla!! Det ligger många timmars slit bakom, men så värt det! :)
SoffiZ

2013-12-06 @ 22:36:41
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0