Vilse. Igen.

Jag tänkte ta mig en liten löptur på ca 3km.

Om man bestämmer innan hur långt man ska springa så är det bra om man springer rätt väg.



Det gjorde inte jag. Jag sprang vilse. Igen....

Jag funderade på om jag skulle vända och springa tillbaka in på rätt väg igen (ja, jag vet var jag sprang fel). Dock var det ett gäng människor och hundar som hade kurs på ett ställe och jag var alldeles för stolt för att springa förbi dem igen.

Vad gör man då?



Man LER och fortsätter att springa.

Det slutade på närmare 7km. Jag som hade tänkt mig 3km.

Men, så skönt det är efteråt. Genomsvettig och benen är som spaghetti.

Ny dag, nytt liv, nya möjligter och nya kilometer.

Nu kör vi! :)

Postat av: Carolina

Herregud vad du är duktig fina - skicka hit lite inspiration! ;-) KRAM

2013-08-07 @ 10:42:28
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Bra jobbat! Vi kanske kan springa tillsammans någon dag?

kramar

2013-08-08 @ 13:46:22
URL: http://agnieszka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0