Perfekt 30års dag!

Oj vilken bra dag jag har haft idag.

Jag jobbade 5-14:30. Jag bjöd på bullar och paj som jag bakade igår :)



En av mina fina kollegor (som började jobba samma dag som jag på flygplatsen) bjöd mig på frukostbuffe på hotellet.





Mitt under arbetsdagen fick jag ett blombud :) Det var från min älskade man :)



När jag hade jobbat dagens 9,5 timmar så åkte jag en sväng till rusta. När jag kom hem hittade jag en spännande lapp :)









Stort tack till alla er som har bidragit på ett eller annat sätt till att jag har fått en grym födelsedag.

Men absolut störst tack till min älskade Darling som har fixat och donat i smyg.

Blombud, middag och bio. Det ni <3


Nu ska gamla tanten (jag ;)) sova!

Postat av: mamma och mormor

Härligt att din stora dag blev en sån bra dag!!!!
Hoppas du får fler sådana!
Pussåkram!!!

2013-08-21 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0