Dagen D

Idag är dagen som jag har väntat på (och fruktat lite för) i flera veckor.

Nya ägarna får nycklarna till huset och huslånen blir nollade.

Vi har grejat och städat i alldeles för många dagar nu. Mina fötter värker och hela kroppen är öm. Hela lägenheten är full med saker som ska säljas, ges bort, kastas eller sparas.

Jag har slängt galet mycket saker under de senaste veckorna. Ni som känner mig vet att jag har väldigt svårt för att slänga saker, men så skönt det känns nu efteråt!

Nu ska vi "bara" få ordning i lägenheten igen ;)

Puss på er!


Postat av: Mamma och Mormor

Nu börjar resten av ert liv. Lycka till!!!
KRAM!!!

2013-08-06 @ 09:34:42
Postat av: Fröken M

Gud va skönt att kunna släppa det !!
Nu kan ni börja om på helt ny kula :)
Och du - Jag saknar dig me !!!
KRAM

2013-08-06 @ 09:57:43
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0