Trött

Trött, tröttare, SoffiZ. Typ så känns det just nu.
 
Jag har redan hunnit jobba fyra st arbetspass. Tiden går så himla fort!
 
Igår jobbade jag 5-13, åkte hem och vilade lite och sen begav jag mig på Tupperwaremöte i Norrköping. Efter mötet åkte jag hem till Lena. Vi fikade lite och snackade skit. Jag blev kvar en stund och var inte hemma förren 23.20... Behöver jag säga att jag gick och la mig direkt.
 
Idag har jag varit trött. Zzzz, men det har gått bra på jobbet ändå.
 
Imorgon har jag bokat in mina fyra första kunder. Jag behöver öva innan vi har elevpraktik i skolan om två veckor så jag passar på nu att ge mina vänner lite gratismassage :)
Så fort jag har gått omgång nummer två i skolan så kommer jag att börja ta lite betalt för massagen. Det kommer att bli en liten sumbolisk summa tills jag är färdigutbildad :D
 
 
Usch vilket tråkigt väder det är ute, ingen idé att gå ut i skogen och plocka lite svamp, men däremot så har jag min och Oliwers kassar i kylskåpet sen vi var ute i förrgår, kanske ska börja med att rensa dem? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Solan

Tänk om du bodde lite mer på rätt sida av Stockholm ;)
Då hade det varit uppenbart vem jag skulle betala för att få mjuka muskler :)) skulle behöva dig grymt mycket just nu :)

2012-09-07 @ 09:24:40
URL: http://lillboda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0