Sista dagen

Idag är det sista dagen som jag behöver åka till Linköping. Jag kommer att sakna skolan, men inte pendlingen. Det är ganska jobbigt att "slösa" två timmar per dag genom att sitta i bilen. Det känns helt okej på morgonen (lugnt och skönt och ha en stor kaffe till hands), men på eftermiddagen vill man helst vara hemma direkt efter att man har slutat.



Igår åkte jag och Oliwer iväg och hämtade ett väggskåp. Just nu är det jättefult, men jag ser framför mig hur det ser ut när jag är färdig. Projekt!! :)

Får se när jag har tid att starta med det. Vill helst göra allt på en gång, men det är bara att slå bort den tanken.

Nu är jag strax färdig för att sätta mig i bilen och köra den här periodens sista bilfärd ner till Linköping. ;)

Önskar er en härlig söndag! :)

Postat av: Nina Bergquist

va ska du göra med det ? =)

2012-09-24 @ 22:08:15
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0