Pippi-familjen ;)

Ni som känner mig privat vet att jag älskar "Pippitröjor".
 
Jag har fyra st "pippitröjor" i olika former och färger. Jag älskar allihop!
 
Mina barn fick varsin pippitröja som mormor hade gjort när Towa föddes, av någon konstig anledning så är Towas tröja för liten nu....?
 
 
 
Igår fick barnen nya pippitröjor av Mormor och Morfar :)
 
Nu kan jag och barnen verkligen "syskonmatcha" :) Men min kofta ser väldigt smutsig (?) ut i jämförelse med deras kritvita tröjor :)
 
 

Postat av: Nina Bergquist

å pippitröjor är såååååååå fina!! löv!

2012-09-17 @ 21:01:14
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina Bergquist

Jag är så sjukt förbannad. Det komiska är ju att igår sa dem att arbetsförmedlingen är underbemannade, så dem har satt dit bemanningsföretag som ska fylla upp platser, leta folk..

men dem sätter ju krokben för sig själv. speciellt när man ska springa där stup i kvarten då man ska påanmäla sig. sånt jäkla jippo. å nu då man har barn så är det ju ännu värre. peppar peppar har dem inte varit sjuka än. men skoj å springa dit som ett mongo för att ja måste va hemma nån dag med ungarna.

hatar dem. fy fan. man får mer magsår än vanligt så fort man är skriven hos dem..

2012-09-18 @ 10:09:51
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0