Me&I

I Söndags hade jag Me&I party hemma. Det fanns hur mycket som helst som jag ville ha, allt var jättefint!!
 
 
Det blev lite kläder till barnen :)
Ett varsitt plagg i julklapp från mormor och morfar och de andra plaggen får de nog när de kommer, jag har inte riktigt bestämt mig. Jag passade på att utnyttja mitt presentkort a´500kr oxå. Perfekt!
 
 
Jag fick en söt värdinnegåva för att jag hade partyt hemma. Ett paket servetter och matchande bakformar :). Jättesöta!
 
Mamma och jag kom upp i en summa så man fick kika i "hemliga väskan" :). Jag valde en söt kofta till Towaliten. Den matchar det set hon vann på ett We R family event.
 
 
 
 
Jag fick en jättefin hemmaodlad blomma av Jenny, och som om inte det vore nog så fick jag en försenad födelsedagspresent oxå. En UR(haha)fin klocka! Tack snälla!
 
 

Postat av: Paulina

Åh meandi's zebrakläder är så otroligt söta! Ångrar så att jag aldrig köpte dem när de fanns!
Som tur är har de alltid mycket fint! :)

2012-09-04 @ 19:18:19
URL: http://www.migochminlillafamilj.blogspot.se
Postat av: Paulina

Ja den är fin! Får kanske bli premiär imorgon i Norrköping :). Ses vi där på mötet?

2012-09-04 @ 20:33:28
URL: http://www.migochminlillafamilj.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0