Massagedag

Idag har jag haft min första kunddag. Jag hade fyra olika kunder och alla fick fyra helt olika massager. Totalt gick jag igenom fötter, framsida och baksida ben, mage, rygg, nacke, armar och händer.
 

 
 
.
Lite nytt har fått flytta in i massagerummet idag. En snygg pall och en klocka från Jysk och en klädhängare som vi hade sen innan från Ikea.
 
Det kommer att bli sååå fint dör inne. Imorgon tänkte jag bjuda på några bilder på massagerummet om det är någon som är intresserad?
 
 
Jag är jättenöjd över dagens massager och är superstolt över mina barn. De har verkligen varit superduktiga idag!
 
Stort tack till mina kunder ♥
 
 
Nu somnar jag, imorgon är en ny dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0