Ledig!

Idag är jag ledig. Eller ledig och ledig, men ledig från mitt "vanliga" jobb.
 
Kl 10.30 kommer en fotograf hit. Jag ska vara med i en ny artikel i aftonbladet, mer om det senare.
Ev kommer en jobbarkompis hit och får en massage, kl 16.30 börjar Oliwer på knatteskutt och kl 18.30 ska jag hålla en Tupperwaredemo. Okej, jag kanske inte är så ledig ändå?
 
 
Igår efter jobbet åkte jag en sväng in till stan och hämtade lite grejer som jag har köpt på köp/sälj sidan på facebook. När jag skulle starta bilen och åka hem igen så vägrade den att starta...  Jag testade flera gånger och sen gav jag upp och ringde Darlingen. Jag testade alla möjliga tips och trix och helt plötsligt funkade bilen igen och jag kunde åka hem.
 
På kvällskvisten så testade Darlingen att starta bilen igen, men då ville den inte samarbeta igen :/
Det slutade med att min bror var så snäll att han kom ut till oss och lånar ut sin bil till oss, och så fick han skjuts hem igen. Eftersom att det är gympa i eftermiddag och jag ska hålla i TW demo, så behöver vi verkligen två bilar idag.
 
 
Stort tack Robin!

Postat av: Emlisch

Full rulle som vanligt ser jag ;) men oj vad spännande- blir riktigt nyfiken på vad artikeln handlar om ;)

Shit vad det går bra för många bloggerskor nu- Ewa var ju med för några dagar sen med ;)

Kram fina!

2012-09-12 @ 11:15:29
URL: http://emlisch.blogg.se
Postat av: tezza

Oj vad du har att göra! Tur att det löste sig med bil!
Kram

2012-09-12 @ 11:24:49
URL: http://tezz87.blogg.se
Postat av: Mamma och Mormor

Tur att du har en snäll lillebror! Ska bli kul att höra vad Oliwer tycker om knatteskutt.
Kram!!

2012-09-12 @ 19:30:14
Postat av: Gunila

Vill bara påminna om att man kan få (jobba sig till) en Tupperwarebil. Och det ingår FRI service!

2012-09-18 @ 23:45:01
URL: http://teamgravity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0