Kändisar ;)

Jag, Towa och hundarna var med på aftonbladet.se häromdagen.
 
 
 
Artikeln handlar om att ha husdjur, hur mycket det kan kosta.
 
 
Fotografen kom vid 10. Vi trodde att det skulle bli enkelt att ta några bilder. Oj så fel vi hade. 1,5 timmar senare säger hon "Nej jag tror att vi nöjer oss där". Haha.
 
Att få två hundar + Towa och mig att titta in i kameran samtidigt och se normala ut, det var inte helt lätt ;)
 
 
 
Vill ni läsa artikeln så finns den här.
 
(Artikeln är skriven av Susanna Vidlund och Bilderna är tagna av Brita Nordholm)

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Åhhh jag vill ha eran lilla sötnos :)
Kram

2012-09-24 @ 20:40:04
URL: http://tjejmorsan.blogg.se
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Fina bilder :) Oj, en borderterrier på 1 år, då har ni mycket energi hemma ;) Innan jag och Hugos pappa separerade så hade vi 2 borderterrier (som bor kvar hos honom), 6 och 9 år. Mysiga hundar!

2012-09-25 @ 08:19:53
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0