7 dagar

Efter fem dagars plugg, pendling till Linköping, masserandes och två dagars jobb så är jag äntligen ledig. Jag är ledig hela tre dagar. Åh det ska bli helt underbart!
 
Jag tänker inte göra många knop under dessa dagar. Jag tänker ta det lugnt, umgås med mina barn och landa lite i mitt liv.
 
Nästan alla lediga dagar har varit fullbokade. Sakta men säkert känner jag att det börjar bli lite mycket. Det börjar bli dags att prioritera lite.
  • Vilka event ska jag åka på?
  • Vilka event ska jag inte åka på?
  • Hur mycket ska jag jobba -på flygplatsen, -Massage, -Tupperware?
Imorgon ska jag lämna Oliwer på förskolan 8.30, sen ta det lite lugnt en stund, kanske tvätta en maskin, sen ska jag och Towa in till stan. Vi har några ärenden och sen blir det en kaffe.
 
På eftermiddagen /kvällskvisten ska Oliwer åka med farmor på Knatteskutt och Towaliten och jag ska brumma ner till Norrköping och gå på lite utbildning.
 
 
Näe, nu är det dags att prioritera mig själv. Mig själv och min familj.
 
Jag börjar med att sova så jag är en pigg och glad mamma imorgon ;)
 
God natt finingar!
 
 

Postat av: Mamma och Mormor

Låter klokt!!
Kram!

2012-09-26 @ 17:36:57
Postat av: Emlisch

Ledighet är du värd om någon <3 ja fy, det dör med event är inte lätt. Vill gärna gå på många och träffa alla härliga människor- men finns ju inte tid. Jobbar ju vardagar och sen är det alltid nåt som händer på helgerna.

Hoppas på att kunna gå på bloggminglet 2013 som mgroup anordnar om inte annat ;)

Kramis

2012-09-27 @ 20:36:27
URL: http://emlisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0