Utan barn

Idag har jag glömt min bil på jobbet....!
 
 
Jag blev hämtad på jobbet vid 9 i morse av min fina familj. Vi besökte Underbara barnmässan (som typ 4 miljoner andra människor).
 
När vi kom hem till Nyköping igen så hade vi ingen tanke på att bilen stod kvar på jobbet. Det märkte vi när vi kom hem och vi såg att det var tomt på Audins plats.... Haha.
 
Tur att jag har jobbarkompisar som åker förbi vår lilla by på väg till jobbet, så imorgonbitti kommer min skjuts kl 4.30 :)
 
 
Nu är det hög tid att jag somnar. Imorgon kommer ett inlägg som handlar mer om Underbara barnmässan.
 
Kram och godnatt!
 
 
Psssst, undrar ni över rubriken??
Det är Darlingen som tycker att man ska besöka Underbara barn, UTAN barn ;) hehe

Postat av: anna

haha, ja det brukar ju vara lite lättare iaf att besöka såna ställen utan barn;)

2012-10-13 @ 15:44:42
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0