Onsdag

Dagen har som vanligt rullat på alldeles för snabbt.
 
Jobb 5-13, sen vilade jag en stund hemma och sen åkte vi iväg till stan. Oliwer hade knatteskutt. Medans han var på det så var vi ner en sväng i centrum. Jag hade uppdrag att köpa en sak åt en massagekompis och så handlade jag lite gott på bolaget som vi ska ha i helgen :)
 
Towa och jag ska ut på roadtrip i helgen. Till hemlig ort ;)
 
Det ska bli galet skoj! Jag berättar mer om det efter helgen :)
 
 
Nehe, nu tänkte jag somna. Imorgon är en lång dag.
  • Jobb 5-13
  • Massage 17-17.45
  • TW möte i Norrköping 19.00--->
 
God natt mina älskade läsare ;)
 
 
 
 

Förresten, den här coola tårtan har min vän Jenny bakat! Den är helt underbart fin och den ser supergod ut!! :)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0