Det här med rubriker...!

Det är inte alltid så lätt att hitta någon passande rubrik och det känns som att det finns massor med inlägg som har samma rubrik :/
 
Idag är det strålande fint väder ute, dock väldigt kallt.
 
Darlingen och jag är lediga tillsammans, det har inte hänt sen Augusti nån gång... :)
 
 
 
Önskar er en härlig dag!

Postat av: Johanna

Jag tycker också att det är svårt med rubriker... så därför när rubriktorkan var ett faktum valde jag att alltid använda dagens datum. Och om jag skriver fler än ett inlägg om dagen vilket inte blir så ofta, väljer jag att skriva bara vad det handlar om då.
Kram!

2012-10-10 @ 18:04:17
URL: http://www.vinterhagen.blogg.se
Postat av: Tina

Haha, håller med. Skulle skriva ett nytt inlägg med titeln "Rain" sist och då meddelar mitt bloggredigeringssystem mig att jag använt rubriken "Rain" 4 ggr redan...

2012-10-14 @ 20:23:17
URL: http://whosthatgirl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0