Inte min dag

Idag var jag och Oliwer på sjukhuset. Igen.
 
När vi kom till sjukhuset, hade röntgat armen och kommer ner till ortopeden så fick vi reda på att Oliwer måste ha gips på både benet och armen, i två veckor till. TVÅ jävla veckor. Jag orkar inte!
 
Alla jävla kommentarer överallt. På jobbet "Vad gör ni egentligen med era barn?" Jaaa, vi slänger ner dem för trappen?! Vafan tror ni?
Just nu så är mina barn klantigare än vanligt. Jag vet det, det syns på dem oxå. Gips, bulor och blåmärken.
De slår sig så ofta att JAG tycker att det är pinsamt.
 
De bytte ut båda gipsen. Det på benet minskade de ner till en "stövel" och det på armen förlängde de lite.
 
 
Näe, jag känner att det blir inte mer positivt än det här (eeeh alltså inget positivt alls?) så jag avslutar där.
 
 
 

Postat av: Anonym

Usch o fy, förstår att det måste kännas piss. Trist med tråkiga kommentarer oxå, som det inte vore nog att ta hand om en liten med gips.....
Hoppas de kommande två veckorna flyter på smärtfritt.
/F

2012-11-30 @ 19:47:00
URL: http://ingetochallt.blogg.se
Postat av: Karin

Hej gumman! Ni har bara en väldans otur och oflyt just nu, det kommer vända =) Tänker mycket på er! Kramar

2012-11-30 @ 20:32:35
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Kram gumman! Det vänder snart! Du får tänka att det är bättre att det kom nu, än under jul :)

2012-11-30 @ 22:46:52
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Vissa barn har bara mer otur än andra. Se bara på Edvin som slagit in sina tänder TVÅ gånger .. så bry dig inte om dumma kommentarer!
Kram

2012-12-01 @ 08:29:41
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0