Morsdag @ Tomtits

På morsdag spenderade vi några timmar på Tom Tits Experiment i Södertälje.




Oliwer var väldigt fashinerad av såpbubbelshowen som vi kikade på.
Vi testade nog nästan allt som gick att testa. Oliwer sprang från sak till sak och vi lekte med vatten, luft, färger och massor med andra saker.


Det finns hur mycket roligt som helst att testa och det finns saker för människor i alla åldrar.
Jag och Darlingen hade lika mycket att göra där som Oliwer hade.

Jag rekommenderar verkligen ett besök på Tom Tits!




Jag blev bjuden på en härlig fika i cafeet och fick en fin goodiebag.





Goodiebagen innehöll massor med roliga saker som ska testas, och lite lyx till mamman i familjen:)


TACK snälla Tom Tits för att vi fick komma och besöka er!

Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Dit vill jag också!

Och jag gillar bilden på "lilla" oliver i den stora stolen :)

Kram

2012-05-29 @ 12:36:59
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0