Synd om mig?

Idag är det lite synd om mig. Ja lite iaf. När alla var förkylda och kräksjuka under vinterhalvåret så höll jag mig frisk. Nu däremot så har förkylningen tagit mig.

I natt vaknade Towa, ställde sig upp i sin säng och väckte mig.
Hon fick tutte, ny blöja och så la jag ner henne igen. Hon ställde sig upp i sängen igen och "pratade". När jag tände lampan igen så möttes jag av det största leendet ;)

En timme tog det. Sen kunde jag få henne att somna igen. Lilla snuttan. Hon är så glad jämt. Hon var inte ledsen eller nåt, hon ville bara "prata" lite och umgås. Min fina bebis ♥.

Igår övade vi att gå lite med gåvagn.
Det gick jättebra. Dock ville hon hålla mig i ena handen och hålla den andra på vagnen.






Vad har ni för er idag?? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0