Söndag

Idag har vi haft en riktig "latisdag". Min mamma fyllde år häromdagen så vi har varit hemma hos dem större delen av dagen. Vi har ätit goda grillade hamburgare och till efterrätt blev det årets första rabarberpaj :D

Jag fixade till en ganska bra goodiebag till henne i present. Strumpor, trosor, krämer med mera med mera. Sen köpte jag en bukett blommor. Hon blev glad. Me like :)





Nu blir det ett varmt bad och sen blir det sängen. Man är lite halvsliten efter mammabloggalan igår. Jag är helt klart inte van att vara vaken så sent längre ;)


Imorgon kommer lite bilder från galan. Det blir väl bra? :)

Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad mysigt!

Jag önskade verkligen att jag hade vart med er på galan igår! Nästa år <3

2012-05-06 @ 22:13:26
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Tack för en fin dag och för mina presenter, mycket och bra!!

Kram!!

2012-05-06 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0