Papper, papper och papper!




Som ni kanske har snappat upp så ska jag börja sälja Tupperwareprodukter.
Det är jätteroligt men det är många papper att "lära" sig. Läsa igenom, lära sig att hitta i, olika erbjudanden olika veckor med mera.


Idag hade jag ett Tupperwareparty hemma hos mig. Ett gäng härliga tjejer med barn kom. Vi pratade, lyssnade, fikade och lekte. Gunila som höll i visningen fick ganska många frågor av oss. Nästa gång ska jag hålla en visning helt själv!! *Nervös*


Det kommer nog gå bra att lära sig, det kommer med tiden och jag har ju ganska lätt för att snacka, så det är nog det minsta problemet ;)


Man kan ju ha demon på massor av olika vis. Man kan visa upp produkterna rakt upp och ner. Man kan laga mat med produkterna. Man kan sitte inne, man kan sitta ute, man kan sitta i bilen (det kan bli lite trångt, men det går). Det är bara fantasin som sätter gränser.

Det här ska bli en rolig utmaning och ett extrajobb. Kanon!

Om det är någon av er läsare som vill ha ett party så är det bara att säga till.
Jag kan röra mig ganska långt. (Sthlm, E-tuna, Linköping). Hör av er :D

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Skoj att du hittat något att göra vid sidan om! Hur ble det med utbildningen till massör?



Vore kul att ses snart!



kramar

2012-05-16 @ 18:11:20
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Solan

Jag vill ha ett party. Men när??? Är Arlanda för långt??

2012-05-16 @ 23:09:13
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Postat av: Frida

jag vill gärna ha ett party i Juni, jag hör av mig när ja kommer hem från semestern så kanske vi kan boka :-)

/frida

2012-05-17 @ 08:36:39
URL: http://fridizan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej, det är jätte roligt att sälja på homepartyn, jag har sålt heminredning, Living and Room som också är ett homeparty företag i över två år och det är så roligt!



Hör av dig om du vill börja sälja Living and Room också, det är ju perfekt att kombinera två olika och köra två flugor i en smäll :-) Jag är teamleader i Stockholm och behöver verkligen bredda mitt team eftersom kunderna skriker efter visningar i hela Sverige!



Jag hör av mig nästa gång det blir dags för ett tupperware party för mig så kan du kanske komma :-)



/Annelie

www.livingandroom.com

2012-05-17 @ 14:18:13
URL: http://www.niehoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0