Marknad

Idag har vi varit på marknad.

Regnet hängde i luften och efter en stund kom det en skur. (Eller ja, en skur, det var väl flera...)

Oliwer gick med sin morfar vilket resulterade i att han fick i stort sett allt han pekade på (Billigt för oss ;)), Jag köpte som vanligt strumpor. 14 par för 100kr blev det. Lagom, då har jag tills nästa år ;)


Eftermiddagen har spenderats hos mina föräldrar.

Nu ska vi snart rulla vidare mot nya äventyr ;)


Hur har ni det denna lördag??

Någon som är nyfiken på vem som vann smycket "I love Dalarna" från Messinidesign?? :) Vinnaren avslöjas ikväll!

Postat av: Pia Li

Väntar med spänning......! :D

2012-05-12 @ 18:48:20
Postat av: Sandra

Åh, det är väl mysigt med marknader! Min man är från Dalsland, så vi är på marknader där ibland! Ha en härlig lördagskväll! Kram!

2012-05-12 @ 19:08:35
URL: http://otjejen.blogspot.com
Postat av: Emlisch

Härligt med marknadder ju! Vart var ni?vi brukar gå på en del häromkring fast det brukar vara juli/aug och september det

:)



Hoppas ni har en mysig kväll!

Kramis

2012-05-12 @ 20:40:33
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Pia Li

Väntar med spänning! =)

2012-05-13 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0