Gnällignäll!

Idag åkte jag, barnen och hundarna till mina föräldrar. Vi har lekt massor och ätit grillat. Mumma!

Oliwer var helt galet trött (Jag tror nog att det kan vara så att han inte är helt 100% frisk ännu). Han somnade på soffan en stund och vägrade vakna. När han väl vaknade sen så gnäll/skrek han i en timme. Han ville inte åka hem från Mormor och Morfar och bröt ihop gång på gång. SUCK.


På vägen hem köpte jag ett begagnat Nintendo DS av en tjej.
Det ska Oliwer få, vet bara inte riktigt när. Han fyller ju år i början på Juli, men vi kommer åka ut på långresor med bilen innan dess, och tanken är att han ska få spela när vi åker bil.



Nu hoppas jag på att barnen somnar så jag och Darlingen kan mysa ner oss i soffan en stund. Dock lär väl inte Oliwer somna de närmaste 24 timmarna...



Är det någon som har erfarenhet av iPad eller någon annan form av läsplatta? Bra/dåligt med dem? Behöver lite tips och råd.

Postat av: Viktkamp

så roligt för Oliwer med ett sånt spel på bilturerna =) Kram

2012-05-19 @ 23:30:05
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0