Givande möte

Nu på kvällen har jag varit i Norrköping på ett väldigt givande möte.

Det är som så att när jag och Towa var på Tupperwareparty igår så sa de att de sökte fler säljare.

På den vägen är det. Jag tänkte att det kan vara skojigt att prova på. "Vi har möte imorgon kl 18.30" sa de, och dit åkte jag.

Det var ett härligt gäng.
Många fina produkter som visades. Mycket information (gissa vad jag kommer att drömma om i natt?!)
Känna, klämma, titta och testa.



Jag fick hem en stor väska med massor av saker. Den ska jag plocka upp och sen greja och dona med, lära mig allt om produkterna. Snart kommer jag vara igång som säljare.


Är DU sugen på att ha ett tupperwareparty?
Jag kommer hem till dig och fixar en härlig demo ;). Låter väl som en bra deal??

Var inte rädd att kontakta mig!


Postat av: Marie-Louise

Åh ett Tupperwareparty :) tyvärr bor jag lite väl långt ifrån för att kunna boka in dig på det... Kram

2012-05-10 @ 07:50:18
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Kanske kan du komma hit upp och sälja lite ;)

Kram

2012-05-10 @ 08:16:51
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0