Underbara tisdag

Dagen började med sovmorgon! Jag vaknade upp till ett lugnt hus och en härlig kaffedoft. Darlingen hade tagit med Towa när han gick och lämnade Oliwer på förskolan.

En lugn och skön frukost blev det och sen åkte jag och Towa in till stan.

Det blev nästan två timmar på Öppna förskolan. Vi fikade, lekte med bästisarna Julia och Mathilda och sjöng.

Efter Öppna förskolan packade jag och Sara ner våra små döttrar i deras vagnar och sen begav vi oss ut på promenad. Vi gick ner till stan och sen tillbaka. Hann med att laga ett av mina däck oxå- perfa!

Det blev väl lite mer än 7km totalt. Riktigt skönt!! Ska försöka att verkligen komma igång med promenader nu. Känner att det behövs plus att det är helt underbart nu när våren är på ingång.

När vi kom fram till bilen igen så åkte vi hem till min bror. Vi fikade lite och så fick jag låna en dator.

Typ 8 timmar från att vi åkte hemifrån kom vi tillbaka till huset igen.
Darlingen hade passat på att putsa fönstrena under dagen medans vi var borta. Han hade tänt grillen med, så vi åt lite grillad korv med bröd.


Ååååh vilken skön dag det har varit. Ingen stress. Eftersom att Darlingen både lämnade och hämtade Oliwer på förskolan så behövde jag inte skynda hem. Jag kan inte minnas när det var så sist. Härlisch!

Nu blir det lite tv-häng resten av kvällen. Imorgon är det babysim :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0