Kryp

Som de flesta människor så älskar jag våren.

Jag älskar doften av vår som slår mot ansiktet när man öppnar altandörren på morgonen och släpper ut hundarna. Jag älskar alla blommor som "ploppar" upp lite överallt. Jag älskar solen som värmer!

Men (ja det finns ju alltid ett "men") alla dessa äckliga kryp som kommer fram när det börjar bli varmare ute. De får jättegärna komma fram så länge de håller sig ute.

Igår när jag skulle lägga Towa så var det en spindel i hennes säng. I sängen. BLÄ!

Självklart kommer det in en del djur när man bor i hus och särskilt när man har djur (4st) som springer in och ut hela dagarna. Men i Towas säng, där ska det fanimig inte vara några äckliga småkryp!

När jag ändå håller på att beklaga mig så kan jag berätta att vi har en galet jobbig fluga inomhus oxå. Jag har "släppt" ut den några ggr, men den kommer tillbaka igen. Ja jag är säker på att det är en och samma fluga ;)


Så, nu är jag klar med dagens klagomål ;)



(bild från google)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0