Freitag

Då var den här fredagen oxå snart slut.

Dagen har bestått av lite städ, tvätt och en härlig lunch med min vän Teresa :). (Ja okej då, vi åt resterna från igår, raggmunk, men so what?)


Jag fick lite läxa i fotokursen tills på måndag, porträttbilder. Tessan ställde upp som modell :). Jag kanske använder några av de som jag tog idag.




Fina Tessan med fina kulan!
Åh vad jag längtar tills bebisen tittar ut (ca 10 veckor kvar). Då ska det gosas!!

Tack för idag gumman!! Hoppas att vi ses snart igen! (Det vet jag att vi gör ;))

Postat av: Hanna ♥ Vinn en Familjematkasse värde 590kr!

vilka fina bilder! va duktig du är... ^^ va är det för fotokurs?



trevlig helg, kram kram!

2012-03-09 @ 22:09:26
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0